Przejdź do głównej zawartości

McDonald

Pomyślałam sobie, że jest już dobrze skoro potrafi mnie coś wyprowadzić z równowagi. Na zasadzie, że jak jesteś podłamany nie zwracasz uwagi na nic wkoło. A tu proszę bardzo. Obsłudze McDonald udało się mnie wyprowadzić z równowagi.

Wchodzimy sobie do McDonald z mężem i córeczką. Mamy 25 minut do pociągu. Wybiegliśmy rano bez śniadania więc może kupimy chociaż sobie kanapki a Małej frytki i kurczaczki. Ucieszyliśmy się bo w środku pustki. Pan z obsługi od razu reaguje i podchodzi do kasy. Zamawiamy i dostajemy swój numerek. Mamy 20 minut więc spoko wodza zdążymy. Gdy czekamy na zamówienie słyszę zza pleców nieprzyjemny, zapijaczony śpiew. Przygarniam dziecko do siebie, mąż odruchowo staje pomiędzy nami a ewidentnie szukającym zaczepki mężczyzną. „Co już pośpiewać sobie nie wolno?” – rzuca podniesionym tonem pijak. Mąż obejmuje mnie i córeczkę i odwracamy się w drugą stronę. 

Pijak znajduje sobie inne ofiary do zaczepki. Zamawia również kanapkę. Po zamówieniu odchodzi w głąb restauracji i zaczepia samotnie siedzącą dziewczynę. Ta na szczęście jest asertywna, wydziera się na niego i gość odchodzi dalej. Przez ten cały czas obsługa nie reaguje. Wręcz przeciwnie, pracownik który obsługiwał kasę, kazał dziewczynie realizującej zamówienia w pierwszej kolejności obsłużyć tego pijaka. Następna rodzina z dzieckiem rezygnuje z wejścia widząc awanturującego się gościa. Oczywiście dziewczyna realizująca zamówienie zgodnie z prośba pana przy kasie odkłada wszystko i robi zamówienie dla awanturującego się gościa. Zero zwrócenia facetowi uwagi, zero reakcji ochrony, nic. W międzyczasie wychodzi na salę menadżerka i również w żaden sposób nie reaguje na zaistniałą sytuacje. Obsługa nie obsługuje nikogo, tylko próbuje wręczyć pijakowi jego zamówienie. Zaczyna mnie trafić szlak bo robi się coraz mniej czasu do pociągu. Na szczęście pracownicy wrócili za ladę bo pijak wziął swojego hamburgera. Nasze zamówienie zrealizowane ale oczywiście na tacy a nie na wynos bo teraz znowu wszyscy przeżywają zaistniałą sytuację. Jeden facet się zbiera i w końcu obsługuje nas do końca, ale dopiero po mojej prośbie, że spóźnimy się na pociąg.

Wychodzę stamtąd obiecując sobie, że nigdy więcej tam nie wejdę. Lokal na dworcu centralnym powinien chyba mieć jakąś ochronę. Wiadomo przecież, że w takich okolicach kręci się wiele marginesu, a podróżny który wchodzi do McDonald chce czuć się bezpiecznie. Jeszcze żebym miała konkretnie dość, ten sam uwalony człowiek proponuje mi zniesienie wózka na dół po schodach. Odmowa spotyka się z jakiś potokiem wulgaryzmów. Schodzę na dół ściskając mocno rączkę córki, mąż niesie wózek. Nie czekamy na windę tylko dlatego, żeby nie mieć już doczynienia z tą mendą.


Gdy siedzieliśmy już w pociągu, nie mogłam zrozumieć, dlaczego w takiej sieci jak McDonald awanturujący się pijak nie jest wypraszany przez ochronę, tylko jest traktowany jak osoba uprzywilejowana i obsługiwany w pierwszej kolejności. Dlaczego wszyscy inni mają się czuć zaszczuci i nikt na to nie reaguje. Dam sobie uciąć rękę, że gdyby jakiś nastolatek chciał wybiec z hamburgerem bez zapłaty to od razu by się jakaś ochrona znalazła…


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kamizelka na drutach – szybki tutorial

Cały czas z utęsknieniem czekam na wiosnę. Tęsknię za słońcem i lekkim ubraniem. W tamtym roku zrobiłam sobie na drutach dwa poncza. Bardzo mi się podobały i nadal mi się podobają. Jednak są dosyć niewygodne w noszeniu na co dzień. Na zdjęciach owszem wyglądają bardzo fajnie. Wystarczy jednak narzucić na ramię torebkę, każda z nas to robi, i już nie wiadomo jak ułożyć ponczo. Postanowiłam więc wydziergać sobie otulacz w postaci kamizelki. Robiłam go z myślą o wiośnie ale można go również nosić na cienkiej puchowej kurtce w mroźne dni. Otulacz jest bardzo prosty do zrobienia i myślę, że każda początkująca na drutach osoba może taki wydziergać. Poniżej opiszę jak dziergany był mój. Rozmiar S/M. Możecie sobie zerknąć na zdjęcia, jestem dość szczupłą osobą o wzroście 164 cm. MATERIAŁY: 10 motków włóczki Drops Andes, kolor 0519 ciemny szary Druty na żyłce 80 cm nr 15 Drut do robienia warkoczy OBJAŚNIENIA: Ściągacz : 2 oczka prawe, 2 oczka lewe.

Kominiarka dla dziewczynki

"Mamo zimno mi w policzki i w nos" usłyszałam od córeczki gdy szłyśmy rano do szkoły. Na zimny nos raczej nic nie poradzimy ale jeśli chodzi o policzki kominiarka powinna rozwiązać sprawę. Postanowiłam ułatwić sobie sprawę i znaleźć tutorial w necie. Sprawa nie była taka prosta, ale  najbliższa ideałowi była kominiarka ze strony  www.garnstudio.com . Czapka na stronie Garnstudio zrobiona była z włóczki Drops Delight, która ma w składzie  wełnę. Testy włóczek z różnym składem mamy z Olą za sobą. Jedyna wełna, która zdaniem Oli nie gryzie, to czysta wełna z merynosów. Kilka motków Drops Big Merino znalazło się w moim składziku z włóczkami. Łącznie poszło około 200 g włóczki. Trudno mi dokładnie powiedzieć, ponieważ wykorzystywałam resztki. Model ze strony Garnstudio robiony był na drutach 2,5 mm a ja do Big Merino używam 5 mm więc musiałam kombinować :). Na szczęście model był ciągle przy mnie i mogłam co chwilę mierzyć i dostosowywać do niej wymiar kominiarki. Ola niecier

Przeplatany sweter z kapturem - tutorial

Bardzo lubię wełnę Drops Andes. Jest gruba, szybko się z niej robi i nie drapie (przynajmniej mnie, bo moja córka jest innego zdania ;)). Postanowiłam zrobić z niej gruby sweter z kapturem do nakładania przez głowę. Długo zastanawiałam się nad wzorem. Czasami wydawało mi się, że najlepszy będzie po prostu prosty, później moje myśli skręcały do moich ulubionych warkoczy. W każdej opcji potrafiłam znaleźć coś złego ;). W końcu postanowiłam trochę poprzeplatać :). Dlaczego tak się zastanawiałam nad tym wzorem i nie byłam do końca pewna jakiego użyć? Bo tym razem, nie był to sweter dla mnie ani dla żadnego z moich bliskich, którego mogłabym się spytać jakim wzorem chce mieć zrobiony sweter. Sweter był robiony na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i chciałam, żeby się po prostu komuś spodobał. Możecie go znaleźć i licytować pod tym linkiem  http://aukcje.wosp.org.pl/welniany-sweter-rozmiar-s-i6043828 .  Jeśli macie ochotę zrobić sobie taki sam p